جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
تبریز

حوزه/ سرتیپ دوم عظیمی گفت: موفقیت‌های چشمگیر چندسال اخیر پدافند هوایی حاصل فرماندهی هوشمندانه و بادرایت فرماندهی معظم کل قواست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی که با حضور نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی در وادی رحمت تبریز برگزار شد، اظهار داشت: موفقیت‌های چشمگیر چندسال اخیر پدافند هوایی حاصل فرماندهی هوشمندانه و بادرایت فرماندهی معظم کل قواست.

وی افزود: سنجی رهبر فرزانه انقلاب که پدافند را بارها جزو اولویت‌های اول می‌دانستند در پیشرفت و توسعه سامانه‌های پدافندی نقش به‌سزایی داشته و امروز پدافند یکی از ارکان مهم در تامین امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه استقلال و خودکفایی پدافند هوایی در تقویت بنیه دفاعی کشور تاثیر بسزایی داشته است، گفت: ما با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خودمان توانستیم به این مرحله از اقتدار و پیشرفت برسیم و بعد از این هیچ مانعی نمی‌تواند جلودار ما در مسیر پیشبرد سیاست‌های دفاعی جمهوری اسلامی باشد.

سرتیپ دوم عظیمی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، تأکید کرد: اوج عبودیت و بندگی خداوند در وجود شهدا تجلی یافته و ما وظیفه داریم با پاسداری از خون شهیدان و حرکت در مسیر آرمان‌هایی که آنان در راه آن جان خود را فدا کردند، در جهت تحقق آن آرمان‌ها قدم برداریم.

گفتنی است در پایان این برنامه شرکت کنندگان در مراسم با غبارروبی و اهدای گل بر مزار شهیدان یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha