جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در صورتی که چند درصد از درآمد معادن طلای شهرستان‌های قروه، سقز و همچنین باشماق در مسیر توسعه استان کردستان هزینه شود، بی‌شک بسیاری از مشکلات مردم این دیار برطرف می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: در صورتی که چند درصد از درآمد معادن طلای شهرستان‌های قروه، سقز و همچنین باشماق در مسیر توسعه استان کردستان هزینه شود، بی‌شک بسیاری از مشکلات مردم این دیار برطرف می‌گردد.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: استان کردستان با وجود پتانسیل‌های فراوانی که دارد باز هم در بسیاری از حوزه‌ها دچار مشکلات بسیاری همانند بیکاری است، بنابراین انتظار داریم دولت چهاردهم با تلاش خود در رفع این مشکلات همت گمارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه خدمت به مردم به نوعی عبادت محسوب می‌شود، ابراز کرد: رئیس جمهور وعده‌های بسیار خوبی به ملت داده، بنابراین همه امیدواریم که بتواند در برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه موفق باشند.

وی با اشاره به حادثه رانندگی در محور سنندج به دیواندره و کشته شدن ۵ نفر از سرنشینان در این حادثه، خاطرنشان کرد: از مسئولان و متولیان امر درخواست داریم نقاط حادثه خیز در استان کردستان را هرچه سریع‌تر برطرف کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

ماموستا رستمی عنوان کرد: ۳ طرح درمانی در بیمارستان توحید شهر سنندج افتتاح شد که البته باید در بحث درمان کارهای بیشتری در استان کردستان صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha