شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
امیرسرتیپ محمدرضا معصومی فرمانده پدافند هوایی شمال شرق کشور

حوزه/فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق  ضمن تبریک روز پدافند گفت:پدافند هوایی، سدی مستحکم در برابر تهدیدات هوایی و نماد اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی با صدور پیامی فرا رسیدن دهم شهریور ماه، روز پدافند هوایی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پدافند در اولویت است (مقام معظم رهبری)

پدافند هوایی، سدی مستحکم در برابر تهدیدات هوایی و نماد اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و این نیرو با بهره‌ گیری از دانش و فناوری روز و تکیه بر روحیه خود باوری و ایثار، همواره در خط مقدم دفاع از کیان و آسمان کشور عزیزمان ایستاده است.

دلاور مردی‌ ها و رشادت‌ های کارکنان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد و امروز نیز اقدامات نیروی پدافند هوایی تداوم آن حماسه است که ارزشمند و قابل تقدیر است.

روز پدافند هوایی، روز تجدید میثاق با آرمان‌ های بلند والای انقلاب اسلامی و پاسداران حریم آسمان کشور است و از تلاش‌ های شبانه‌ روزی جان بر کف آن این نیرو در جهت ارتقای آمادگی‌ های دفاعی کشور قدردانی می‌نمایم.

در این روز، ضمن تبریک به تمامی کارکنان پرتلاش و ولایی نیروی مقتدر پدافند هوایی، بر اهمیت نقش شما عزیزان در صیانت از آسمان کشور تأکید می‌نمایم و امید است با استعانت از الطاف الهی، همواره در پاسداری از حریم آسمان کشورمان موفق و پیروز باشیم.

با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha