جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
دری نجف‌آبادی

حوزه /نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین مسئولیت در امنیت فضایی کشور، پدافند هوایی است که برای مجهز شدن به این صنعت با کمک شرکت‌های دانش بنیان، هزینه‌های زیادی صرف و موفقیت‌های بزرگ حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک با اشاره به هفته پدافند هوایی بیان کرد : سیستم رادار در امنیت کشور دارای اهمیت است و در زمان جنگ در این زمینه پدافند هوایی کشور با کمبود و مشکل مواجه بود، اما اکنون در صنعت نظامی، کشور به تجهیزات مدرن مجهز شده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: مهمترین مسئولیت در امنیت فضایی کشور، پدافند هوایی است که برای مجهز شدن به این صنعت با کمک شرکت‌های دانش بنیان، هزینه‌های زیادی صرف و موفقیت‌های بزرگ حاصل شده است.

وی افزود: ایران اسلامی باید در مقابل دشمنان، قدرتمند و به آخرین فناوری‌های نظامی مجهز باشد و مجلس و دولت برای داشتن قدرت در این صنعت، همکاری و کمک فعال داشته باشند.

امام جمعه اراک در ادامه گفت: اگر انتقام از رژیم صهیونسیتی و آمریکا نگیریم دشمنان گستاخ‌تر خواهند شد، بنابراین با سیلی محکم باید دشمنان را ادب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد:علل قطعی مبارزه با تورم، تولید است و با اهمیت به مبحث تولید، کشور آباد می‌شود.

وی بیان کرد: راندمان در کارخانه و ادارات کشور پایین است و باید در این مهم، فرهنگ‌سازی شکل گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha