جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
اراک

حوزه/استاندار مرکزی در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های دهیاری‌های بخش مرکزی اراک اظهار کرد: ۱۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۷۶۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان مرکزی همزمان با هفته دولت هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،دکتر فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های دهیاری‌های بخش مرکزی اراک بیان کرد: امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای دهیاری‌های این استان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: ۱۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۷۶۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان مرکزی همزمان با هفته دولت هزینه شده است.

استاندار مرکزی افزود: در طول چند ماه اخیر پروژه‌های مختلفی به بهره برداری رسید و شماری از پروژه‌ها که نزدیک به ایستگاه پایانی قرار دارند در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی تصریح کرد: در ۲ سال گذشته در مجموع ۱۰۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان مرکزی هزینه شده همچنین ۱۵ هزار میلیارد ریال بودجه برای سال جاری دهیاری‌ها پیش بینی شده است.

مخلص الائمه تاکید کرد: عمده این اعتبارات از محل پرداخت مالیات‌ها توسط مردم است که به واسطه این تعامل و هم‌افزایی باید مردم در کنار تمام برنامه‌ریزی های دولت حضور داشته باشند.

وی با اشاره به افتتاح سوله ورزشی خیرساز در روستای میقان اراک گفت: گروه‌های مردمی، جهادی و خیرین نقش برجسته ای در اجرای طرح‌های هفته دولت دارند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha