جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: ولایت علی بن موسی‌الرضا ع میزان و ترازو است و مؤمنی به زیارت آن حضرت نمی‌رود مگر تمام کسانی که پله آخر امامت و ولایت رسیده باشند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) قطب و فلسفه وجود عالم امکان است و ما امروز افتخار می‌کنیم از امت او هستیم و همه امت‌ها آرزو داشتند که از خیل امت او باشند.

وی افزود: امیر المومنین (ع) درباره پیغمبر می‌گوید: «من علی (ع) عبدی از عبید محمد (ص) هستم» و امام صادق ( ع) وقتی نام پیامبر (ع) برده می‌شد چهره‌اش برافروخته می‌شد و در حالات امام رضا (ع) است که به احترام نام پیامبر (ع) تعظیم می‌کرد و رحلت جان‌سوز پیغمبر مهربانی‌ها و امام حسن (ع) را تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: امام حسن (ع) و امام حسین (ع) دو امامی هستند که قیام در راه خدا را انجام می‌دهند و یکی با صلح خود دین خدا را یاری کرد و دیگری با شهادت خود علم دین را گسترش داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تسلیت شهادت امام رضا (ع) ادامه داد: ولایت علی بن موسی‌الرضا ع میزان و ترازو است و مؤمنی به زیارت آن حضرت نمی‌رود مگر تمام کسانی که پله آخر امامت و ولایت رسیده باشند.

وی همچنین اظهار کرد: روز پدافند هوایی را تبریک عرض می‌کنم و ۱۶ سال پیش با درایت مقام معظم رهبری برای امنیت کشور و اهمیت این مسئله پدافند هوایی را مستقل کردند و امروز پدافند هوایی هرمزگان نبض آسمان ایران را در دست دارد و اینجا گلوگاه است که محدوده وسیع جنوب از سیستان و بلوچستان تا خوزستان را در بردارد و از آسمان ایران که نزدیک به زوزه گرگ‌های در همسایگی ما ازآمریکایی‌ها تا غربی‌ها اما مستحکم حفاظت می‌کنند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: پدافند هوایی از قلمرو هوایی کشور، از زیرساخت‌های حیاتی کشور مانند صنایع، پالایشگاه و زیرساخت‌های حیاتی محافظت می‌کند و از عملیات هوایی پشتیبانی و پیشگیری از تنش‌ها را بر عهده دارد و امنیت هوایی ما را بالا می‌برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: کارهای بزرگی در هفته دولت انجام شد و تورم در دولت سیزدهم کاهش پیدا کرد و پروژه‌های بزرگ در کشور با سخت‌ترین شرایط ادامه پیدا کرد و مسکن ملی نیز متوقف نشد. اما باید ساخت مسکن به مردم واگذار شود و دولت به‌عنوان حمایت گر و نظارت‌گر باشد.

وی افزود: حضور ایران در مجامع بین‌المللی مانند بریکس، شانگهای برجسته شد و زیرساخت‌ها در آموزش و امنیت داخلی مورد توجه قرار گرفت که شاهد ایمنی و امنیت در داخل کشور هستیم، اجرای طرح‌های محیط زیستی و پیشرفت در حوزه فن آوری قابل توجه است.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha