شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
دری نجف‌آبادی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: امنیت کشور پایه و بنیان تمام کارها و برنامه های کشور می باشد که نشان دهنده جایگاه و اهمیت پدافند هوایی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، فرمانده نیروی ارتش و کارکنان پدافند هوایی استان مرکزی صبح امروز به مناسبت دهم شهریور روز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله دری نجف آبادی در این دیدار گفت: امنیت کشور پایه و بنیان تمام کارها و برنامه های کشور می باشد که نشان دهنده جایگاه و اهمیت پدافند هوایی کشور است. نقش تربیت نیروی انسانی کارآمد، دلسوز، متعهد و توانمند در مقابله با تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: با توجه به افزایش هزینه های مسکن، برای مسکن کارکنان تدبیر حکیمانه شود و مشکل مسکن کارکنان نیروی هوایی پیگیری و مرتفع گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: استفاده از تجهیزات پیشرفته و بروز برای دفاع از مرز و امنیت کشور اهمیت دارد. توجه به ابعاد مکتبی و اخلاقی نیروها و برخورد کریمانه در مواجهه با بی انظباطی ها نیز مورد توجه است تا بهانه به دست دشمنان و معاندین اسلام و انقلاب داده نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha