چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
1

حوزه/ استاندار مرکزی تصریح کرد: هم افزایی بخش عمومی، خصوصی و دولتی لازمه تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص الائمه طی سخنانی در مراسم افتتاح طرح‌های کمیجان با اشاره به ۷۶۰ طرح قابل افتتاح هفته دولت در استان مرکزی ابراز داشت: ۷۳ طرح در شهرستان خنداب بهره برداری شده و عملیات اجرایی ۴ طرح نیز کلید خورده است.

وی افزود: عمده طرح‌های افتتاحی مربوط به بخش خصوصی، عمومی و دهیاری‌ها است و ارزش ریالی مجموع طرح‌ها بالغ بر هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال است که زمینه اشتغالزایی ۱۰۹ نفر به شکل مستقیم و غیر مستقیم به همین مناسبت فراهم شده است.

استاندار مرکزی در ادامه با بیان این که هم افزایی بخش عمومی، خصوصی و دولتی لازمه تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی است، گفت: با هم افزایی بخش عمومی، خصوصی و دولتی در چند ماه گذشته، گام‌های مؤثری در راستای رفاه و توسعه عمومی شهری و روستایی این استان برداشته شده است.

لازم به ذکر است ادای احترام به مقام شامخ دو شهید گمنام، دیدار با خانواده شهید حسن فرجی کلنگ زنی جایگاه عرضه بنزین در شهر خنداب با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع، کلنگ زنی کارخانه آسفالت و بتن سیال در روستای قشلاق عبدالکریم، افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان، افتتاح زمین چمن مصنوعی و افتتاح خانه بهداشت در روستای فوران از برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان خنداب بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha