شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از حریم هوایی کشور تلاش شبانه روزی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبربز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب با تبریک روز پدافند هوایی، اظهار کرد: پدافند هوایی با تکیه بر توان جوانان انقلابی و جهادی خود روزنه‌های ورود به آسمان کشور را به روی دشمنان بسته است و با آمادگی رزمی و توان عملیاتی بالا اجازه ماجراجویی را به هیچ بدخواهی نداده و نخواهد داد.

امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از حریم هوایی کشور تلاش شبانه روزی دارند، افزود: این نیروی پرتوان توانسته با کار جهادی در طراحی و تولید انواع سامانه‌های موشکی، رادارها، پهپادها، سامانه‌های جمع آوری اطلاعات، تجهیزات جنگ الکترونیک و سایبر با بالاترین فناوری‌ها به خودکفایی دست پیدا کرده و نیازهای دفاعی خود را در همه زمینه‌ها متناسب با تهدیدات پیشرفته هوافضا طراحی و تولید کند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت: مدافعان آسمان کشور ثابت کرده اند برای دفاع از حریم هوایی کشور، عزت و آزادی و حفظ دستاوردهای نظام حاضرند جان خود را فدای ملت و کشور نمایند.

در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ دوم عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از آخرین وضعیت و دفاع رزمی این نیرو در این منطقه گزارش داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha