یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
تصاویر/ دیدار مسئولان سازمان بسیج اقشار استان با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج در هر مرحله از امور جاری کشور حضوری فعال دارد و مسئولان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این بدنه پیشرو، در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی گام‌های اثرگذار برمی‌دارند، گفت: عقب‌نشینی از جریان خدمت در جامعه مذموم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطهری اصل در دیدار مسئولان سازمان بسیج اقشار استان با تأکید بر خودسازی و ارتقای سطح معنویت فردی در بسیج گفت: بسیج برای اثرگذاری در امور اجتماعی و فرهنگی جامعه باید کالبد وجودی خود را مزین به فضیلت‌های الهی بکند و بعد از آن نسبت پیاده‌سازی راهبردهای این شجره طیبه اقدام کند.

امام‌جمعه تبریز با تأکید بر اجرای تدریجی برنامه‌های بسیج در جامعه افزود: با تاسی از خلقت انسان که تدریجی صورت‌گرفته است هر کار و اقدام فرهنگی و حسنه را مرحله‌به‌مرحله پیش ببرید تا پیشرفت‌های حاصله در جامعه مشهود اثرگذار باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و خدمت خالصانه بسیج به آحاد ملت گفت: خدمت بسیج به مردم وابسته به ذائقه و سلیقه آنها نیست و نوع پوشش و تفکر افراد جامعه ملاک عمل بسیج قرار نمی‌گیرد؛ بلکه ایرانی بودن شرط خدمت بسیج است.

وی توجه خاص بسیج به افراد انقلابی را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: ۴۵ سال تلاش و پیشرفت مرهون و مدیون شجره طیبه بسیج است که بر اساس اندیشه‌های والای امامین انقلاب تأسیس و تداوم یافت و ارزش الهی و اسلامی را در جامعه به منصه ظهور رساند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی عقب‌نشینی از جریان خدمت در جامعه مذموم خواند و تأکید کرد: بسیج با تمام توان در هر مرحله از امور جاری کشور حضوری فعال دارد و مسئولان با بهره‌گیری ظرفیت‌های این بدنه پیشرو در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی گام‌های اثرگذار برمی‌دارند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ صفدری فرمانده بسیج اقشار آذربایجان شرقی از عملکرد این سازمان گزارش داد و تعدادی از مسئولان آن به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha