شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
گردهمایی سراسری «یاران موعود» در قم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در چهارمین گردهمایی سراسری «یاران موعود» خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: اگر شما مسلمانید و دوستدار صلح، چرا برای توقف کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه هیچ اقدامی انجام نمی‌دهید؟

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله نجم‌الدین مروجی طبسی، امروز در چهارمین گردهمایی سراسری یاران موعود که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم با حضور ۳۰۰ فارغ التحصیل دوره‌های تربیت مربی سراسر کشور برگزار شد با اشاره به برخی آیات و روایات و اثبات قطعی بودن ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: قطعا با ظهور یوسف زهرا(س)، تحول ریشه‌ای در جهان رخ خواهد داد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان فراهم شدن زمینه پذیرش مکتب امام جعفر صادق (ع) بیش از گذشته افزود: وظیفه ما رفع شبهات هدفمند دشمنان در زمان حاضر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به عملکرد زشت و خیانت‌کارانه مدعیان دروغین اسلام مبنی بر ترویج تفکری که فلسطینی‌ها باید با اسرائیل کنار بیایند، گفت: تاریخ مصرف این تفکر تمام شده است و مردم دیگر سراغ چنین تفکری نمی‌روند.

آیت الله مروجی طبسی با انتقاد از وساطت برخی کشورهای اسلامی برای جلوگیری از انتقام شهادت اسماعیل هنیه از اسرائیل توسط ایران، خطاب به آنها اظهار کرد: اگر شما مسلمانید و دوستدار صلح، چرا برای توقف کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه هیچ اقدامی انجام نمی‌دهید؟

وی با اشاره به حضور مردم غزه در پیاده‌روی اربعین حسینی افزود: این امر حاکی از آن است که امروز عمود فرهنگ شیعه اعتقاد به مهدی آل محمد و اهل بیت (س) می‌باشد.

برگزاری گردهمایی سراسری «یاران موعود» در قم / آیت الله طبسی: اگر مسلمانید چرا برای توقف کشتار مردم غزه کاری نمی‌کنید؟

لزوم پاسخ به شبهات مهدوی

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی هم در پیامی تصویری به این گردهمایی با بیان اینکه سوختن امروز دنیا در آتش فقر، ظلم و جنایت ناشی از نبود برکت حضرت ولیعصر (عج) می‌باشد، بر لزوم پاسخ به شبهات مربوط به امام و ظهور حضرت حجت(عج) تاکید کرد.

وی از همگان خواست با تلاش در مسیر شناخت حقیقی مردم در نقاط مختلف جهان نسبت به مهدی موعود (عج)، زمینه ساز ظهور باشند.

استاد قرائتی همچنین بر لزوم مطالعه کتاب‌های ویژه مهدویت برای پاسخ به شبهات و مطالعه کتاب نگین آفرینش تاکید کرد.

شرکت بیش از ۳۰۰ فارغ التحصیل دوره‌های تربیت مربی در گردهمایی یاران موعود

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری دبیر برگزاری این گردهمایی، دانش آموزان و دانشجویان را مهمترین جامعه هدف این مرکز بیان کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ فارغ التحصیل دوره‌های تربیت مربی در این گردهمایی با برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در سال تحصیلی جدید آشنا می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha