یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
سید رمضانعلی موسوی مقدم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم گفت: مسئولان برای خدمت به مردم باید اراده‌ای قوی و تقوایی بسیار داشته باشند تا در تراز مسئولان دوره ظهور قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضانعلی موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در نشست با فرزندان شهدای دولت، اظهار داشت: در دعای افتتاح آمده که «بها الاسلام وأهله وتذل بها النفاق و اهله» که دو ویژگی آخر این فراز به سعادت یا شقاوت دنیوی و اخروی بشر اشاره دارد، علما در تفسیرشان، این فراز را متجلی در دوران ظهور و استقرار حکومت حضرت ولیعصر (عج) می‌دانند، اما ما نمونه‌هایی از تحقق این امر را پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در رفتار شهدا دیدیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم افزود: مشخصا تجلی اخلاق، تواضع و خدمت به مردم را در دولت شهیدان رجایی و باهنر دیدیم و مهم این است که از این الگوها در عمل بهره برده و روش و سیره آنها را دنبال کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با ذکر خاطره‌ای از کلانتری وزیر شهید راه و شهرسازی، گفت: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر اتوبان تهران قم نیمه کاره بود، این شهید به اراک رفت و با خرید همه ماشین‌های سنگین این کارخانه اقدام به تداوم ساخت این اتوبان کرد و به نقل از ایشان روی دیواری کنار جاده نوشته بودند «حتی اگر شده با دست (بیل و کلنگ) در تمام ایران جاده خواهیم ساخت».

وی تصریح کرد: این کلام شهید کلانتری حاکی از اداره قوی برای خدمت به مردم بود که از خصایل دولتمردان در دولت کریمه امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha