یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
نشست

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران گفت: اجلاسیه همسران و فرزندان معزز شهدای مازندران در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سعید کهن سال پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته ایثارگران گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و بازخوانی رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران افزود: در حالی به چهل و چهارمین سال دفاع مقدس ورود پیدا می‌کنیم که با دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان تلاقی پیدا کرده، همه دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت کنند تا یک برنامه خوبی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: بنیاد مازندران بر حسب وظیفه ذاتی خود مسئولیت کمیته ایثارگران را برعهده دارد، دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌ها و نیز روز شمار هفته دفاع مقدس جهت هماهنگی و اقدام به شهرستان‌های تابعه ارسال شده، البته در این رابطه این کمیته به منظور برگزاری مراسم شایسته و خوب آمادگی کامل دارد.

کهن سال، اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس، برنامه‌های خوبی را در سطح استان خواهیم داشت، میزبانی یادواره شهدای غریب اسارت، یادواره‌های شهدا، اجلاسیه فرزندان و همسران معزز شهدای استان، رزمایش دیدار با ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران و تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران خاطرنشان کرد: مصوبات این کمیته باید به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ارسال گردد تا پایان دومین کنگره ملی شهدای مازندران، کارها و برنامه‌ها با یک انسجام خاصی صورت پذیرد.

کهن سال تأکید کرد: وطایف خودمان را نسبت به شهدا که همانا ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است به خوبی انجام دهیم و این فرهنگ ناب را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

در این جلسه سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علی زاده معاون فرهنگی و اعضای کمیته ایثارگران نیز حضور داشتند.

گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در همایش "یادها و روایت‌ها" با موضوع کتاب‌واره و نمایش‌واره رادیویی شهدای کارمند همراه با تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ساری برگزار شد، شرکت کرد.

نشست با فرزندان معزز شهدا با محوریت "پیش اجلاسیه فرزندان شهدای استان" در راستای دومین کنگره ملی ۱۴ هزار ۵۰۰ شهید استان از دیگر برنامه‌های مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران بوده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha