یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
شهدا

حوزه / رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با فرزندان شهدای دولت گفت: در خصوص چنین دیدارهایی باید بگویم که مطمئناً فرزندان شهدا به چنین جلساتی نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که نیاز داریم از رهنمودهای آنها بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست صمیمی سعید اوحدی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزندان شهدای دولت عصر امروز دهم شهریور برگزار شد.

اوحدی در این جلسه گفت: امام راحل می‌فرمایند خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند. برای همین چنین دیدارهایی راهگشای ما است. در خصوص چنین دیدارهایی باید بگویم که مطمئناً فرزندان شهدا به چنین جلساتی نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که نیاز داریم از رهنمودهای آنها بهره‌مند شویم.

وی افزود: در مسیر خدمت به برکات شهدا، علاماتی وجود دارد که اگر عقل بر انسان حاکم باشد با تکیه بر این علامات راه صحیح را تشخیص خواهد داد. شهدا همانندی پلی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب هستند پس باید دیدار با خانواده آنها مستمر باشد.

سید ناصر نامجو، فرزند شهید موسی نامجو تصریح کرد: من پزشک هستم و از سال ۸۴ به واسطه کارم در حد توان به خانواده شهدا خدمت می‌کنم. پیشنهاد می‌کنم پیرامون خانواده شهدا نیازسنجی دقیقی انجام شود تا خواست‌ آنها را بتوان بهتر برآورده کرد. در همه دنیا خانواده شهدا عزیز شمرده می‌شوند بنابراین رسالت بنیاد شهید این است تا تمام تلاشش را برای خدمت به خانواده شهدا انجام دهد.

میثم باهنر فرزند شهید محمد جواد باهنر نیز در این جلسه گفت: یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگاه داشت و این امر هیچگاه نباید مغفول ماند. متاسفم که می‌گویم در حوزه شهدای انقلاب کم کار بوده‌ایم. برای نمونه کارهای چشمگیری درباره شهید بهشتی شهید رجایی یا شهید باهنر تولید نشده است حتی آثاری تولیدی نیز سطح کیفی پایین دارند.

شهاب‌الدین حداد عادل، فرزند شهید مجید حداد عادل گفت: یاد شهدای دولت سرلوحه اقدامات تمامی دولت‌ها باشد. در این جلسه به مسئولان بنیاد شهید توصیه می‌کنم به بحث بیمه خانواده شهدا و وام مسکن آنها توجه ویژه داشته باشند.

در انتهای جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم؛ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید نیز با بیان اینکه آرمان‌های شهدا باید سرلوحه تمامی اقدامات باشد، تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی شهدایی در دولت داشتیم که کرامت را برای دولت‌ها به ارمغان آوردند. در شهدای دولت آنچه نمایان است اخلاصی است که در رفتار و کردار آنها وجود دارد.

در خاتمه جلسه فرزندان شهدای دولت تجلیل شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha