یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت:شهدا گران‌بهاترین سرمایه زندگی، یعنی جان خود را در راه خدا فدا کردند و این وظیفه ما است که میراث گران‌بهای آن‌ها را که نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و این کشور و خاک پاک است، مثل جان عزیز بداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای شهرستان بیجار، اظهار داشت: ما هرچه داریم از ناحیه شهدا است.

حجت الاسلام محمودی افزود: اگر کشور امروز روی امنیت و پیشرفت را می‌بیند و به ‌فضل خدا کشور ما کشوری مقتدر و ملت ما ملتی سربلند در دنیا است، همه این‌ها به برکت فداکاری، ایثار و ایستادگی شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها است.

وی تأکید کرد: همه ما به شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان دوران دفاع‌مقدس و خانواده‌های آن‌ها و همه کسانی که برای حفظ اسلام و حفظ کشور زحمت کشیدند مدیون هستیم، خانواده‌های شهدا چشم و چراغ و راهنمای ملت هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: شهدا گران‌بهاترین سرمایه زندگی، یعنی جان خود را در راه خدا فدا کردند و این وظیفه ما است که امروز میراث گران‌بهای آن‌ها را که نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و این کشور و خاک پاک است، مثل جان عزیز بداریم و هرکس به اندازه توان خود آنچه که می‌تواند باید برای حفظ اساس اسلام، قرآن، دین خدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی و این خاک مقدس انجام دهد و بهترین راه آن خدمت به مردم است.

استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: شهدا هیچ‌گاه فراموش نمی‌شوند، چرا که خداوند متعال فرموده، شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha