یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
دیدار با خانواده معظم شهدا

حوزه/استاندار مرکزی گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه شهدای اسلام است و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان تکلیفی برای مسؤلان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولان پیش از آغاز برنامه افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اراک به مناسبت هفته دولت، با حضور در گلزار شهدای شهر کارچان ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه با خانواده معظم شهید "محمد حاجی علی بیگی" دیدار و از صبر و ایثار پدر گران‌قدر این شهید والامقام تجلیل کرد.

استاندار مرکزی در این دیدار با بیان اینکه امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه شهدای اسلام است، گفت: تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان تکلیفی برای مسؤلان است.

مخلص‌الائمه افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسؤولان است.

وی بیان کرد: خانواده معظم شهدا با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که اکنون حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا رسالت خطیری است که بر عهده ما نهاده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha