یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
الأزهر

حوزه/ الازهر تجاوز رژیم اسرائیل به شهرهای کرانه باختری را به شدت محکوم کرد و نسبت به طرح اسرائیل برای تصرف مالکیت کرانه باختری هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، الازهر تجاوز رژیم اسرائیل به شهرهای کرانه باختری را به شدت محکوم کرد و نسبت به طرح اسرائیل برای تصرف مالکیت کرانه باختری و یهودی سازی بناهای تاریخی آن و خطر این تجاوز برای امنیت و ثبات منطقه هشدار داد.

در بیانیه الازهر آمده است: الازهر تجاوزات تروریستی رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری، تخریب بخش وسیعی از جاده‌ها، تأسیسات و منازل، ریختن خون ده‌ها نفر و مجروح شدن و دستگیری صدها نفر از آنها را به شدت محکوم می‌کند.

الازهر اشاره کرد: همه این جنایات در سایه همدستی بین‌المللی و ناتوانی بی‌سابقه بین‌المللی و با توجه به بی توجهی جهانی به قتل‌عام‌های روزانه‌ای که در سرزمین پرافتخار غزه رخ می‌دهد، انجام می‌شود و به دشمن این اطمینان را داده است که هیچ کس در مورد آنچه در آنجا اتفاق می افتد، هیچ حرکتی نخواهد کرد.

الازهر همچنین با اشاره به خطر این تجاوز بر امنیت و ثبات منطقه، از جامعه بشری و همه طرف‌های فعال خواست تا مسئولیت خود را در قبال آنچه ماشین کشتار صهیونیست‌ها از این حجم حیرت‌انگیز، دلخراش و دردناک قتل عام وحشیانه علیه مردم نوار غزه و کرانه باختری مرتکب شده است، متحمل شوند.

الازهر از جهان اسلام خواست تا در پاسخ به تجاوز به فلسطینیان، برای حفاظت از جان فلسطینی ها، مسجد مبارک الاقصی و شهر مقدس قدس، تمامی ظرفیت ها و منابع قدرت سیاسی، دیپلماتیک و مردمی را به کار گیرد و محصولات رژیم صهیونیستی را تحریم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha