دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
کد خبر: 1180212
۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
اراک

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: در اجرای طرح پیوند مساجد و پارک‌ها هر شب یک مسجد در پارک حضور یافته و به اجرای فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام علی رودبارانی مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف نماز در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان پرداخت و اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ امروز جنگ روایت ها است و ما از فضای مجازی ضربه می‌خوریم، چرا که دشمنان از این فضا بهره لازم را می‌برند و با روایات دروغین ذهن افراد را منحرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه از مهمترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز، ارزیابی دستگاه‌ها در سال جاری بوده است، افزود: این مهم سبب تشویق دستگاه‌های اجرای برای فعالیت در این راستا بود که برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی انجام دادند و آنها را در سامانه سجاده بارگذاری کردند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی معارف نماز ویژه دانشجو معلمان، بیان کرد: این برنامه نیز از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط ستاد اقامه نماز بود که در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

حجت الاسلام رودبارانی ابراز کرد: بیش از ۶۰۰ نفر خواهر و برادر در دوره آموزشی معارف نماز ویژه دانشجو معلمان شرکت کردند.

وی به اجرای برنامه‌های فرهنگی در دهه فرهنگی مساجد اشاره کرد و گفت: در این ایام برنامه‌های مختلفی از جمله بازدید از مواکب محورهای مواصلاتی با حضور مسئولان استان، برگزاری جلسات مختلف با حضور اقشار مختلف، برگزاری دوره آموزشی معارف نماز برای مدیران و معلمان پایه سوم و هشتم مدارس غیر انتفاعی را داشتیم.

حجت‌الاسلام رودبارانی خاطرنشان کرد: پیگیری ویژه مساجد و نمازخانه‌های بین راهی یکی از مهمترین برنامه‌های ما در ستاد اقامه نماز بود که از ابتدای سال به جد انجام شده است.

وی پیگیری طرح پیوند مساجد و پارک‌ها را از دیگر برنامه‌های این ستاد دانست و بیان کرد: بنا است هر شب یکی از مساجد محل در این پارک حضور یافته و در کنار اقامه نماز برنامه‌های فرهنگی داشته باشند که این در مهم پارک امیر کبیر به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha