یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
تصاویر / آیین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، گفت: متاسفانه تجمع عظیم هئیت‌های مذهبی را در همدان شاهد نیستیم که امیدواریم با برنامه ریزی شاهد تحقق این مهم در سال‌های آتی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در آیین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام ارتقایی و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام غلامی، اظهار داشت: حمایت و همکاری دو جانبه بین مجموعه‌های مردمی و سازمان تبلیغات لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ، مجموعه‌های مردمی و طلاب، کار را پیش می‌برند که نیازمند حمایت از آنها هستیم، گفت: در مراسم‌های مذهبی با وجود همه تلاش‌ها، اما توجه به برنامه‌ریزی جدید در نوع مراسمات خصوصا در محرم و صفر ضروری است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه همدان ظرفیت‌های فراوانی دارد، اما در مقام عمل آنجا که باید تجمعات مذهبی شکل بگیرد، اتفاقی رخ نداده است، یادآور شد: متاسفانه تجمع عظیم هئیت‌های مذهبی را در همدان شاهد نیستیم که امیدواریم با برنامه ریزی شاهد تحقق این مهم در سال‌های آتی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در تهران و وزارت‌خانه‌ها مطلبی را بخشنامه کنیم و به همه شهرستان برای انجام ابلاغ کنیم، این مدیریت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه مدیر نیاز به منطقه الفراق دارد و برای موفقیت باید دستش باز باشد، مطرح کرد: منظور این حرف انجام کار خلاق قانون نیست، اما آنجا که نمی‌شود باید سیستم را اصلاح کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلام الزامات را اندک قرار داده است، گفت: از عوامل موفقیت مدیر این است که بتواند فراتر از ساختار و سیستم‌ها را ببیند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه همه ما در یک مسیر قرار داریم و با همکاری و تعامل باید این مسیر را طی کنیم، ابراز کرد: حضور اجتماعی روحانیت باید در سطح جامعه بیشتر باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha