یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
تصاویر / آیین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان

حوزه / حاجی بابایی با بیان اینکه در مسائل فرهنگی باید از عمل جزیره‌ای خودداری کنیم، گفت: توجه به ساماندهی مناسب و برنامه ریزی دقیق در فعالیت فرهنگی از ضرورت‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز در آئین سنگرسپاری تبلیغات اسلامی استان همدان، با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام ارتقایی و خیر مقدم به حجت‌الاسلام غلامی‌روشن، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی دارای جایگاه بسیار بالایی در عرصه مسائل فرهنگی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در عرصه جهاد تبیین و اهمیت امر تبلیغ، ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی و ایران قوی دستاوردهای بسیاری را کسب کرده اما متأسفانه آن طور که باید نتوانسته‌ایم این موفقیت‌ها و دستاوردها را در جامعه تبیین کنیم.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، به تشریح نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه‌های تبلیغی و تبیینی پرداخت و گفت: یکی از وظایف مهم سازمان تبلیغات حرکت با تمام توان در مسیر تحقق جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه در مسائل فرهنگی باید از عمل جزیره‌ای خودداری کنیم، خاطرنشان کرد: توجه به ساماندهی مناسب و برنامه ریزی دقیق در فعالیت فرهنگی از ضرورت‌هاست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، از افزایش اعتبارات فرهنگی در سال ۱۴۰۳ خبرداد و یادآور شد: متأسفانه امروز با حجم زیادی از اخبار منفی در رسانه‌ها روبرو هستیم که این آسیب، فعالیت در رسانه‌ها و توجه به آن را دو چندان می‌کند.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: با بیان دستاوردها و اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران، می‌توان با هجمه‌های منفی رسانه‌های دشمن مقابله کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha