سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
خیرآبادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) مشهد، در حاشیه حضور در قرارگاه دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان، به تبیین نقش اجتماعی حوزه‌های علمیه در خدمت‌رسانی به جامعه و ضرورت تلاش در توسعه ارائه خدمات به زائران پرداخت.

حجت‌الاسلام خیرآبادی، مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) مشهد، در حاشیه حضور در قرارگاه دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان در محل این مدرسه، به تبیین نقش اجتماعی حوزه‌های علمیه در خدمت‌رسانی به جامعه پرداخت.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)، تصریح کرد: خرسندیم که حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه خراسان، علاوه بر تربیت طلاب، به نقش اجتماعی خود در خدمت‌رسانی به جامعه نیز توجه ویژه‌ ای داشته است و این رویکرد باعث ایجاد ارتباط بهتر و گسترده‌تر با مردم، به ویژه جوانان، می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) با بیان این که در طول تاریخ، حوزه‌های علمیه همواره پیش‌قدم در خدمت‌رسانی به مردم بوده و در شرایط مختلف از جمله جنگ‌ها، بلایای طبیعی و مشکلات اجتماعی، نقش محوری ایفا کرده‌اند، اظهار داشت: امروز نیز شاهد هستیم که حوزه‌های علمیه با تلاش در راستای خدمت‌رسانی، به نیازهای جامعه پاسخ ویژه ای داده اند.

حجت الاسلام خیرآبادی با اشاره به حضور موثر مبلغان در ارائه خدمت به زائران رضوی، گفت: تلاش داریم تا این حرکت مبارک در ارائه خدمات اجتماعی و خدمت رسانی به زائران، در هم افزائی با دیگر نهادها توسعه و گسترش پیدا کند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha