سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
صاحبقرانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در حاشیه برگزاری قرارگاه دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) از افزایش فعالیت‌های تبلیغی در دهه آخر صفر و نقش مؤثر حوزه‌ علمیه خراسان در راستای خدمت به زائران رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در حاشیه برگزاری قرارگاه دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) از افزایش فعالیت‌های تبلیغی در دهه آخر صفر و نقش مؤثر حوزه‌ علمیه خراسان در راستای خدمت به زائران رضوی خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)، تصریح کرد: چند سالی است که با همت حوزه علمیه خراسان، مجموعه‌های تبلیغی با هم‌افزایی بیشتری اقدام به اعزام مبلغ برای ظرفیت‌های تبلیغی در دهه آخر صفر می‌کنند و این هم‌افزایی توانسته است نیازهای تبلیغی زائران، به ویژه در محل‌های اسکان، ایستگاه‌های بین‌راهی و کاروان‌های پیاده، را به نحو مطلوبی برطرف کند.

حجت الاسلام صاحبقرانی با بیان این که ظرفیت های تبلیغی روز به روز در حال توسعه می باشد، خاطر نشان کرد: امیدواریم به صورت روزافزون، شاهد خدمت‌رسانی گسترده‌تر و بهتر به همه زائران رضوی باشیم.

مدیرکل تبلیغات خراسان رضوی با اشاره به در اختیار قرار گرفتن مدارس علمیه به محل اسکان زائران و طلاب در دهه آخر صفر، عنوان کرد: طلاب با حضور در این مدارس و ارائه خدمات مختلف، نقش مهمی در خدمت‌رسانی به زائران دارند که امیدواریم این خدمات روز به روز توسعه بیشتری پیدا کند و زائران نیز متنعم و بهره مند از این خدمات باشند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha