چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
تصاویری از فعالیت‌های مبلغان در مسیر اربعین حسینی

حوزه/ مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار نفر از طلاب و مبلغان در محورهای مواصلاتی ورودی به مشهد، گفت: این طلاب در مسیرها و محورهای مواصلاتی ورودی شهر مقدس مشهد ساماندهی شده اند و در قالب گروه های مختلف به زائران ارائه خدمت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی، مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف، علی بن موسی الرضا(ع)، گفت: قرارگاه دهه آخر صفر به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان بنا شده و در این قرارگاه مجموعه مباحث تبلیغی و اسکان حوزه علمیه خراسان نسبت به مجموعه زائرین حضرت رضا(ع) به خصوص طلاب ساماندهی می شود.

وی با بیان این که در این قرارگاه، مجموعه تلاشگران معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گروه های متعددی را ساماندهی نمودند، تصریح کرد: طلاب و مبلغان حوزه علمیه خراسان از حیث وظیفه ذاتی رسالت تبلیغ را در میان زائران رضوی عهده دار شده اند و خدمات تبلیغی متناسب و برنامه ریزی و ساماندهی شده به زائران ارائه می دهند.

مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار نفر از طلاب و مبلغان در محورهای مواصلاتی ورودی به مشهد، خاطر نشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده، ۲ هزار نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان در مسیرها و محورهای مواصلاتی ورودی شهر مقدس مشهد ساماندهی شده اند و در قالب گروه های مختلف به زائران ارائه خدمت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرزائی ادامه داد: این طلاب، ضمن استقرار در مسیرهای ورودی مشهد، مباحث تبلیغی زائران را پیگیری می کنند و خدمات متعددی را به زائران حضرت رضا(ع) ارائه می کنند که امیدواریم مورد رضایت زائران باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha