سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
بازدید 33

حوزه/ مدیر حوزه ریاست و معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از مواکب ارائه خدمات مبلغان این حوزه به زائران امام علی بن موسی الرضا(ع) در مسیرهای ورودی به مشهد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین میرزائی، مدیر حوزه ریاست و حجت الاسلام والمسلمین منتظری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از مواکب ارائه خدمات مبلغان به زائران در مسیرهای ورودی به مشهد بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین میرزائی ضمن ابراز تشکر و قدردانی از تلاش و همت مبلغان در خدمت به زائران، با مبلغان و زائران گفتگو نمود و در خصوص راهکارهای ارتقای خدمات کیفی تبلیغی این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداخت و ابراز امیدواری نمود تا بتوان سطح و کیفیت خدمات را با همت و همراهی مبلغان توسعه داد.

مدیر حوزه ریاست و معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در جریان این سفر یکروزه از مواکب امام زاده یحیی در محور نیشابور به مشهد، گروه تبلیغی نورالرضا(ع)، موکب جواد الائمه(ع) در ایستگاه ملک آباد و همچنین موکب میقات الرضا بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و ارائه خدمات مبلغان حوزه به زائران رضوی قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ موکب امام زاده یحیی در محور نیشابور به مشهد این روزها تاکنون بیش از ۳۰ هزار میزبانی از زائران رضوی با ارائه انواع خدمات تبلیغی، پاسخگوئی، سخنرانی، منبر، تبلیغ چهره به چهره و اطعام داشته اند؛ همچنین بیش از ۲۰ طلبه مدرسه علمیه نورالرضا(ع) نیز در موکب جواد الائمه(ع) ملک آباد، به ارائه خدمت به زائران می پردازند.

در موکب میقات الرضا(ع) نیز که از دیگر مواکب خدمت رسان به زائران هستند، ۲۵ مبلغ مشغول ارائه انواع خدمات تبلیغی فرهنگی هستند و این روزها با بیش از ۳ هزار اطعام و اسکان خدمات خوبی به زائران ارائه داده اند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha