سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
رستمی

حوزه/ رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتقام شهدا و مهمان شهید نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی شامگاه دوشنبه در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و آیین نکوداشت مجاهدان در غربت با حضور خانواده گرانقدر شهید خدمت شهید حسین امیرعبداللهیان در مسجد الزهرا(س) سمنان افزود: ما منتظر انتقام خون شهدا و به ویژه شهید مهمان کشورمان هستیم و این انتقام بنا به مصلحت تاخیر دارد، اما این اقدام قطعی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای دفاع مقدس و شهدا و مجاهدان در غربت، ادامه داد: ادامه راه شهیدان از وظایف مهم بر دوش ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی ادامه داد: وعده صادق پاسخی به ظلم و ستم و جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی بود و امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی با تلاش‌ها مجاهدت‌هایش به صدای مقاومت در عرصه دیپلماسی تبدیل شده بود.

به گفته وی دلاورمردان، انسان‌های مومن و پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران از داخل ایران اسرائیل جنایتکار را در وعده صادق نشانه گرفتند و شهید امیرعبداللهیان مجاهد در راه حق و رزمنده دفاع مقدس و دیپلمات انقلابی بود که با فعالیت‌های مجاهدانه خود، پیوند میان دیپلماسی و میدان را تسهیل و تسریع می‌کرد.

رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: مقاومت و ایستادگی لازمه رسیدن به قله است، دشمنان با هجمه و حربه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این شرایط پیروی از فرموده‌های رهبر معظم انقلاب و ادامه راه و آرمان‌های شهدا رمز پیروزی است.

به گفته وی شعار مرگ بر آمریکا اعلام برائت محسوب می‌شود و مقابله با ظلم و ستم مورد تاکید قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: ملت ما در عصر حاضر از مردمان وفادار هستند و شهدا همچون چراغی مسیر درست را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر اکرم(ص) در انجام رسالت خود هیچ ترس و ابایی نداشت و با خلوص نیت و تمام وجود با مشرکان مبارزه کرد.

رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: عمر و عاص با قرار دادن قرآن بر روی شمشیر مردم را فریب داد و در مقابل امام علی(ع) قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha