سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
تاکید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بر ثبت شفاهی خاطرات

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر ثبت و ضبط خاطرات مادر شهید تحویلداری همانند دیگر جامعه معزز ایثارگری در قالب تاریخ شفاهی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در شهرستان ساری با مادر دریادار دوم شهید محمدمهدی تحویلداری دیدار کرد و گفت: امروز ما سعادتمند شدیم و لیاقت پیدا کردیم تا در محضر شریف شما مادر عزیز شهید تحویلداری باشیم، شما یکپارچه فضیلت و عظمت هستید.

وی افزود: فرمایش شما در فضای معنوی این خانه بر دل ما نشست، مادری که اعمال و رفتارش پاک و پاکیزه است، فرزند شهید شما یک مدال افتخار بر گردن شما آویخته است شما اتمام حجت کردید تا ما از این مدال پرافتخار صیانت و پاسداری کنیم، نصایح و بیان شیوا و پند و اندرز شما آویزه گوش ما خواهد بود.

کهن سال اظهار کرد: اگر امروز ما عزیز هستیم به واسطه عظمت کار بزرگی است که فرزند شهید شما انجام داده است و از عزیزترین هستی خود گذشته است، این صلابت شما قابل ستایش است و یقین دارم اجر شما همتراز شهدا است و شما اسطوره هستید.

مدیرکل بنیاد مازندران یادآور شد: امروز ما میراث دار خون پاک شهدا و شهید شما هستیم و این افتخار به خاطر این است که شما مادران شهدا چنین فرزندان خوبی تربیت کردید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ثبت و ضبط خاطرات مادر شهید تحویلداری همانند دیگر جامعه معزز ایثارگری در قالب تاریخ شفاهی تأکید کرد.

شهید محمدمهدی تحویلداری متولد ۱۴ مهر ۱۳۳۸ و در هفتم آذرماه ۱۳۷۵ در جزیره هنگام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha