سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
سردار فرجیان زاده

حوزه / سردار فرجیان زاده از شهدا به عنوان نمونه کامل ولایت پذیری نام برد و گفت: شهدا در شرایطی که به وجودشان نیاز بود، خون پاکشان را بدون هیچ چشم‌داشتی فدای ارزش‌های دین و انقلاب کردند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در یادواره ۲۷ شهید کوی محمدیه در همدان، اظهار داشت: نیروهای جبهه مقاومت در منطقه، تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده جبهه مقاومت امروزحرف اول را در منطقه بزند.

وی با بیان اینکه عزت، آزادی و استقلال امروز کشور مرهون خون شهداست، افزود: استقامت و از خود گدشتگی جامعه ناشی از الگو پذیری از شهدا است.

سردار فرجیان زاده یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به یک الگوی وصف ناشدنی مقاومت برای کشورهای منطقه تبدیل شده و دشمن نمی‌تواند با فرهنگ ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی مبارزه کند، چون این الگو دیگر فرامرزی شده است.

وی از شهدا به عنوان نمونه کامل ولایت پذیری نام برد و گفت: شهدا در شرایطی که به وجودشان نیاز بود، خون پاکشان را بدون هیچ چشم‌داشتی فدای ارزش‌های دین و انقلاب کردند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، ضمن اشاره به نقش آفرینی بی‌بدیل ایران اسلامی در کشورهای منطقه، بیان کرد: جبهه مقاومت حماس، انصار الله یمن و حزب الله لبنان از شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی گرفته‌اند و به همین دلیل طعم شکست را به اسراییل چشانده‌اند، که در نهایت به پیروزی نهایی در برابر اسراییل و حامیانش خواهد انجامید.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق صورت گرفت، ابراز کرد: ایران اسلامی قطعا در زمان و شرایط مناسب به صورت دقیق و حساب شده انتقام شهید هنیه را نیز خواهد گرفت.

سردار فرجیان زاده تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین و غنی‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که می‌تواند تقش بسیار موثری در مقابله با امپراطوری رسانه‌ایی و عملیات روانی و دروغ پراکنی دشمنان داشته باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha