جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
نماز جمعه

حوزه/ حجت‌الاسلام رفیعی گفت: اصل انتقام از خون شهدا دارای ریشه قرآنی و مبنای فقهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه موقت بخش سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: تقوا به زندگی کیفیت می‌بخشد و آنچه مسلم است، عمر بسیار کوتاه و گذرا، کیفیت می‌خواهد.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه پزشکیان با شعار وفاق ملی گام به عرصه انتخابات نهاد، گفت: از ترکیب اسامی پیشنهادی وزرا که تقدیم مجلس شده، به نظر می‌رسد رئیس جمهور جدید تلاش کرده به توصیف دولت وفاق نزدیک شود.

وی اضافه کرد: طبق نظر رهبر عزیز، همه ما باید از بُن‌دندان برای موفقیت دولت تلاش کنیم و البته تشکیل همزمان مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم می‌تواند نوید بخش یک ریل گذاری و سیاست‌گذاری مدیریت اجرایی مقبول باشد.

امام جمعه موقت بخش سیراف، اصل انتقام از خون شهدا را دارای ریشه قرآنی و مبنای فقهی دانست و خاطرنشان کرد: البته که انتقام از خون شهید هنیه بسیار نزدیک است اما کیفیت انتقام بسیار مهم است.

وی ادامه داد: انتقام باید با تدبیر، هوشمندانه، مبتکرانه و غافلگیرانه باشد تا این حماسه نتیجه دهد.

حجت‌الاسلام رفیعی، مسجد را نقطه اتصال مکتب روح الله(ره) به مکتب رسول الله(ص) خواند و تصریح کرد: مسجد نور است و افق را نشان می‌دهد، بچه‌ای که در مسجد و با فرهنگ مسجد رشد کند نورانی شده و چشم انداز مثبتی پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: ضیافت بلند پیاده روی اربعین در راه است و مردم فوج فوج به سمت کربلای حسین(ع) در راهند و بحمدالله مردم بخش سیراف نیز از این فیض بزرگ بهرمند هستند.

حجت‌الاسلام رفیعی تأکید کرد: امسال چهار دستگاه اتوبوس به شکل رایگان در اختیار زائرین بخش سیراف قرار گرفت که جا دارد از حمایت منطقه ویژه اقتصادی، همکاری مجموعه دفتر و ستاد نماز جمعه و به‌ویژه از همت و پیگیری مستمر شخص حجت‌الاسلام عاشوری امام جمعه بخش سیراف قدردانی کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha