جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ حجت الاسلام عاشوری گفت: تلاش همگانی برای توفیق دولت جدید یک توصیه ولایی است، هر چند که مطالبه‌گری حق همه مردم بوده و مسئولین باید صدای مردم را بشنوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به نامه امام حسین(ع) به کوفیان اشاره کرد و اظهار داشت: امام و پیشوا کسی است که براساس قران حکومت کند و عدل و داد برپا دارد و پایبند به دین حق باشد.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل جامعه نبوی به جامعه اموی باعث شد که بعد از نیم قرن سر فرزند رسول خدا بالای نیزه برود.

حجت الاسلام عاشوری به مهمترین انحرافات موجود که موجب تبدیل جامعه ارزشی به جامعه ی ضدارزشی در آن عصر شد اشاره کرد و گفت: ولایت ستیزی، دین ستیزی و تقدس زدایی از جمله انحرافات موجود در عصر امام حسین(ع) بود.

امام جمعه سیراف مجازات سخت دشمن را مطالبه ملی مردم ایران دانست و ابراز کرد: پیمایش‌ها، نظرسنجی‌ها و مقایسه‌های میدانی نشان از آن دارد که مردم ایران بخاطر روحیه سلحشوری خود، خونخواهی شهید هنیه را وظیفه ملی، امری ملی و حق ملی خویش می‌دانند.

وی تصریح کرد: آمریکا و اتحادیه اروپا بخاطر سکوت وقیحانه درقبال شهادت مظلومانه دکتر هنیه، شریک این جنایت و خیانت هستند.

حجت الاسلام عاشوری، به آزمون مردم در مواجهه با دولت چهاردهم اشاره کرد و یادآور شد: تلاش همگانی برای توفیق دولت جدید یک توصیه ولایی است، هر چند که مطالبه‌گری حق همه مردم بوده و مسئولین باید صدای مردم را بشنوند.

حجت الاسلام عاشوری به نارضایتی مردم بخش سیراف از کیفیت نان اشاره کرد و گفت: مسئولین باید در جهت جلب رضایت عمومی تلاش شود و جا دارد برای کمیت و کیفیت مطلوب نان، نظارت‌ها نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha