جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
کد خبر: 1175731
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
امام جمعه بردسکن

حوزه/ امام جمعه بردسکن گفت: خبرنگاران منعکس کننده حقایق باشند و در حوزه خبر باید حب و بغض های سیاسی را کنار بگذارند و آنچه که حقیقت است برای مردم منعکس کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اصغر امینی در گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی و نامگذاری این روز به نام خبرنگار یاد و خاطره شهدای عرصه خبر را گرامیداشت و اظهارداشت: خبرنگاران همچون خون که در رگ های آدمی جریان دارد و موجب زنده نگه داشتن فرد می شود، موجب پویایی جامعه می شوند ولی متاسفانه هنوز حق خبرنگاران در جامعه ادا نشده است که می‌طلبد متولیان امر در حوزه معیشتی و رفع مشکلات این قشر تاثیرگذار جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اکثر خبرنگاران مظلوم هستند و با کمترین امکانات و درآمد نقش تاثیرگذاری در روشنگری مردم دارند افزود : امید است دولت چهاردهم دکتر پزشکیان خبرنگاران را مورد حمایت قرار دهد.

امینی اظهار کرد: همانطور که خبرنگاران بدون هیچ گونه چشم داشتی منعکس کننده خدمات انجام شده در حوزه ادارات هستند و در رسالت خود آتش به اختیار عمل می کنند از آن طرف نیز مدیران باید این عزیزان را مورد توجه قرار دهند نه اینکه آنها را به ورطه فراموشی بسپارند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه خبرنگاران به مانند هدهدهای سلیمان نبی رسالت سنگینی در زمینه اطلاع رسانی جامعه بر دوش دارند گفت: انجام وظایف خبرنگاران با وجود مشکلات پیش روی این قشر ستودنی است.

خبرنگاران باید برمدار صداقت و حقیقت حرکت کنند

همچنین در ادامه فرماندار بردسکن گفت: خبرنگاران منعکس کننده حقایق باشند و در حوزه خبر باید حب و بغض های سیاسی را کنار بگذارند و آنچه که حقیقت است برای مردم منعکس کنند.

علی دهقان زاده با بیان اینکه در واقع خبرنگاران می توانند سطح خدمات رسانی مدیران به مردم را ارتقاء دهند افزود: خبرنگاران به عنوان بازوان نظام خدمات انجام شده را بازگو کنند.

وی گفت: امروز در حوزه گازرسانی 98 درصد روستاهای واجد شرایط شهرستان بردسکن از نعمت گاز برخوردار شده اند و تمامی روستاهای شهرستان بالای 10 خانوار و حتی کمتر برق رسانی شده است.

در پایان این مراسم از بیش از 15 نفر از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان بردسکن تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha