سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
تصاویر/  وزیر آموزش‌ و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر ثبات مدیریتی در وزارت آموزش‌وپرورش، گفت: نظام تعلیم‌وتربیت باید فراجناحی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احمد مطهری اصل در دیدار رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در خصوص کم‌کاری‌های صورت‌گرفته در آموزش‌وپرورش همه ما تقصیر داریم، افزود: ورود جریان‌های سیاسی با تفکرات جناحی به مدیریت و بدنه آموزش‌وپرورش و نبود ثبات در رأس این وزارتخانه مهم، باعث بروز مشکلات کنونی شده است.

امام‌جمعه تبریز با اشاره به آسیب‌زا بودن عدم ثبات مدیریت، افزود: در برهه‌های مختلف دشمن با توطئه‌های متفاوت و جریان نفوذ به‌نظام تعلیم‌وتربیت تمرکز کرده و باعث جابه‌جایی اولویت‌های این نهاد مقدس شده و نبود ثبات مدیریتی این آسیب‌ها را تشدید کرده است.

وی با بیان اینکه اگر اولویت‌های نظام تعلیم‌وتربیت درست و بجا نباشد افزایش نیروی انسانی و معلم گره‌گشای مشکلات نخواهد بود ادامه داد: باید توجه داشته باشیم آینده این کشور به دست این نسلی است که امروز در اختیار مدرسه قرارهاست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به سند تحول نظام و تعلیم تربیت در دولت سیزدهم، گفت: در این میان باید نگاه نمایندگان مجلس به آموزش‌وپرورش جزء اولویت‌های نخست باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطهری اصل با تأکید بر ارتباط مستمر حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش، اظهار داشت: جذب و همکاری طلاب باسواد و فرهیخته در بدنه نظام تعلیم‌وتربیت منشأ اثرات خیر برای آینده نظام اسلامی خواهد بود.

امام‌جمعه تبریز خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور جدید کشورمان جناب آقای دکتر پزشکیان باتوجه‌ به سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی شناخت کامل از شرایط و استعدادهای استان‌های مختلف خصوصاً آذربایجان شرقی دارد و می‌تواند در جهت رفع مشکلات موجود گام‌های مؤثری بردارد.

در ابتدای این دیدار وزیر آموزش‌وپرورش گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha