چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: قرآن کتاب هدایت و کتاب جان آدمی است و این کتاب نازل شده تا انسان فرشی را به عرشی و انسان زمینی را به انسان آسمانی تبدیل کند

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الا سلام سید شهاب الدین حسینی در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم ترنم مهر، ویژه خانواده‌ها، فرزندان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی کشور در استان آذربایجان شرقی، ضمن خیر مقدم، اظهار داشت: از برگزار کنندگان این مجلس باشکوه و محفل فاخر قرآنی تقدیر و تشکر و سپاسگذاری می‌کنم که موجب برپایی این چنین مراسمی شده‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدای والامقام، خاطرنشان کرد: قرآن کتاب هدایت و کتاب جان آدمی است و این کتاب نازل شده تا انسان فرشی را به عرشی و انسان زمینی را به انسان آسمانی تبدیل کند، هرکسی به این کتاب گران‌بها تمسک جوید، در حقیقت آسمانی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ضمن تلاوت آیاتی از قران کریم، یادآور شد: اگر انسان با قران زندگی کرده و با آن مأنوس شود و با معنای قرآنی آشنا گردد، در حقیقت در می‌یابد که باید به خود بپردازد.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: هرکسی که با قرآن انس گیرد و قدم به قدم در سفره‌ای که توسط حضرت حق پهن شده حاضر شود، به اندازه وسعت وجودی خود بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha