سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، ضمن بازدید از قرارگاه اطعام هم‌محله امام رضا(ع)، در جریان عملکرد خدمت‌رسانی به زائران امام رئوف(ع) قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، ضمن بازدید از قرارگاه اطعام هم‌محله امام رضا(ع)، در جریان عملکرد خدمت‌رسانی به زائران امام رئوف(ع) قرار گرفت.

آیت‌الله علم‌الهدی در این بازدید، ضمن آرزوی توفیق و خیر برای همه خدمتگزاران به زائران، اظهار داشت: مهم این است که حضرت رضا(ع) از کار ما راضی باشند.

وی افزود: بر اساس روایت «بزنگی» که «صحیحه» است، وقتی مهمانی برای حضرت رضا(ع) می‌آمد حضرت اصرار داشتند که خودشان پذیرایی کنند و سفره را خودشان پهن می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: در مشهد هم خود حضرت رضا(ع) از زائرانشان پذیرایی می‌کنند و شما هم مثل ایشان مشغول پذیرایی هستید و این سعادت بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه ما هم پشت صحنه دعاگوی همه عزیزان هستیم، ابراز کرد: نتیجه این زحمات و خدمات شما هم در دنیا و هم در آخرت نصیبتان می‌شود و ذخیره‌ای است که باعث می‌شود امام هشتم آخرت شما را تأمین کنند.

اسکان بیش از صدهزار زائر در مساجد مشهد

همچنین حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در این بازدید، ابراز کرد: ویژگی قرارگاه امسال مخصوصا در بخش اطعام این است که به خانواده‌ها خدمات می‌دهد و گروه‌های بیش از ۲۵ نفر به بخش‌های دیگر اسکان شهری ارجاع داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه با ثبت شماره همراه و کد ملی زائران، بر دقت کار افزوده شده است، گفت: سامانه هم‌محله امام رضا(ع) به‌صورت لحظه‌ای آمار را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و همکاران ما به‌صورت جهادی و جدی پیگیر بوده‌اند تا از ظرفیت همه مساجد استفاده شود.

در پایان این بازدید نیز حجت‌الاسلام احمدنیا رئیس قرارگاه اسکان و حجت‌الاسلام محروقی نایب‌رئیس قرارگاه اطعام هم‌محله امام رضا(ع) به بیان گزارش اسکان بیش از صدهزار نفر و اطعام بیش از ۳۰هزار نفر در هر شب پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha