پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ حجت‌الاسلام باباخانی گفت: حل مشکل اسکان به شیوه قرارگاه هم‌محله امام رضا می‌تواند در دیگر مسائل جامعه نیز قابل استفاده باشد و مساجد با همین روش مشکلات و مسائل جامعه را در زمان بحران و مناسبت‌ها حل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه بازدید از قرارگاه‌های اسکان و اطعام هم‌محله امام رضا(ع) اظهار داشت: این قرارگاه مجموعه بسیار خوبی را گرد هم آورده و ثبت‌نام و خدمت‌رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) را به‌صورت هوشمند و برخط انجام می‌دهند.

وی افزود: در کل سال به‌خصوص ایامی که پیک جمعیتی زائران در مشهد وجود دارد و مخصوصا دهه آخر صفر و ایام شهادت امام رضا(ع)، نیاز به چنین قرارگاه‌هایی بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: برنامه منظم و منضبط قرارگاه باعث شده فضایی ایجاد شود تا مردم محلات و مسجدی شهر مشهد مقدس پای کار بیایند و مشکل اسکان و اطعام زائران امام رضا(ع) را حل و برطرف کنند.

حجت‌الاسلام باباخانی توضیح داد: این نرم‌افزار و برنامه می‌تواند در همه مسائل جامعه قابل استفاده باشد و مساجد نیز با همین روش و برنامه می‌توانند مشکلات و مسائل جامعه را در زمان بحران و مناسبت‌ها حل کنند.

وی تأکید کرد: قرارگاه هم‌محله امام رضا(ع) الگوی مناسبی خواهد بود که با پوشش رسانه‌ای و تولید برنامه‌های خوب با محوریت مساجد در حل مشکلات برای کل کشور قابل استفاده خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران قرارگاه، ابراز کرد: امیدواریم برای حل مشکلات و مسائل جامعه با محوریت مساجد و محلات به‌نحوی که مردم پای کار بیایند، همیشه موفق باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha