جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
کد خبر: 1181069
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
قرآن کریم

حوزه/ ضوابط برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی حفظ تصویری مؤسسه قرآنی انصارالحیدر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام شرکت در دوره تخصصی تربیت مربی حفظ تصویری قرآن کریم تا جمعه ۱۶ شهریور می‌باشد و مؤسسه قرآنی انصارالحیدر به عنوان مجری آن این دوره را طی دو روز ۲۹ و ۳۰ شهریور برگزار خواهد کرد، لذا ضوابط و قوانین برگزاری این دوره اعلام شد که در ادامه از نظر می‌گذرد:

۱ـ دوره حاضر، صرفاً با هدف تربیت مربی حفظ قرآن کریم به روش حفظ تصویری برگزار می‌شود و حدود ۸۰ درصد محتوای آموزشی این دوره، اختصاص به آموزش روش حفظ تصویری دارد تا مربیان به صورت کامل و جامع به این روش مسلط می‌شوند.

۲ـ ظرفیت پذیرش در این دوره فقط ۱۰۰ نفر است، (۸۰ نفر خانم + ۲۰ نفر آقا) که به هیچ عنوان این ظرفیت قابل افزایش نبوده و اولویت با آن دسته از افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام کرده باشند.

۳ـ متقاضیان شرکت در این دوره باید حداقل حافظ ۵ جزء قرآن بوده و آنهایی که حافظ ۳ جزء هستند نیز به شرط تعهد نسبت به حفظ ۵ جزء می‌توانند در این دوره شرکت کنند، اما دارا بودن مواردی همچون سوابق آموزشی مرتبط، سابقه تدریس و کلاس‌داری، مدارک حفظ از سازمان تبلیغات اسلامی و احراز رتبه‌های برتر در مسابقات نیز به عنوان امتیاز و شرط پذیرش در این دوره محسوب می‌شود.

۴ـ حداقل سن شرکت‌کنندگان در این دوره ۱۷ و حداکثر آن ۳۵ سال است.

۵ـ شرکت‌کنندگانی که در آزمون‌های پایان دوره، حداقل نمره قبولی را با موفقیت کسب کنند(حداقل نمره ۱۵ از ۲۰)، قرارداد کاری با آنها به مدت یک سال منعقد خواهد شد و ‌پس از اتمام قرارداد یکساله، در صورت تمایل مربی و رضایت مؤسسه از عملکردشان و با توجه به شرایط مؤسسه قرارداد مجددا تمدید می‌شود.

۶ـ میزان حقوق دریافتی مربی، به میزان ساعات کاری و تعداد قرآن‌آموزان است و تعداد ساعت کاری هر مربی را خود ایشان تعیین می‌کنند که روزانه حداقل ۱ ساعت و حداکثر ۸ ساعت خواهد بود.

۷ـ در پایان دوره، آزمون به صورت کتبی و شفاهی از مطالب تدریس شده از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود و هر داوطلب نمره بالاتری دریافت کنند از اولویت بالاتری برخوردار بوده و در زمان کوتاه‌تری قرآن‌آموزان به ایشان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha