جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
سید علی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه گاهی اوقات اقدام نسنجیده یکی نفر و یا عدم روایتگری به‌موقع بهانه به دست دشمن می‌دهد، گفت: متاسفانه دشمن قبل از ما با روایتگری دروغ خود، مسائل را وارونه جلوه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر امشب در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر، اظهار داشت: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف تأمین امنیت در جامعه نقش آفرین است و در مبارزه با اراذل و اوباش و قاچاقچیان، فداکاری و ایثارگری می‌کند که باید از این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها تقدیر و البته محافظت شود.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات اقدام نسنجیده یکی از نیروها و یا عدم روایتگری به‌موقع بهانه به دست دشمن می‌دهد، افزود: متاسفانه دشمن قبل از ما با روایتگری خود، مسائل را وارونه جلوه می‌دهد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: گاهی اوقات عدم روایتگری به‌موقع از سوی ما باعث می‌شود تا دشمن با روایتگری دروغ خود اقدامات نیروهای ما را زیر سوال ببرد.

وی با اشاره به گستردگی مسئولیت‌ها و ماموریت‌های نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

امام جمعه دیر، با بیان اینکه دستگاه‌هایی که منتسب به نهاد رهبری هستند باید در انجام وظایف خود دقت داشته باشند، ابراز کرد: گاهی اوقات در انجام ماموریت‌ها نیاز به تعامل در برخی ریزه‌کاری‌ها است و باید به آن توجه شود.

وی عنوان کرد: در مسائلی مانند کالای ملوانی شاهد برخوردهای دوگانه هستیم، در حالی که باید در چنین مسائلی به گونه‌ای برخورد کنیم که اعتماد مردم به نظام اسلامی خدشه‌دار نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha