جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
نماز جمعه عالیشهر به روایت تصویر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی گفت: متاسفانه بعضی از بی‌انصافی‌ها نسبت به دولت شهید رئیسی را شاهد هستیم، که در مقابل آن نمی‌شود سکوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم امام زمان(عج) واسطه همه نعمت‌هایی است که خداوند به بندگانش عنایت می‌فرماید.

وی افزود: در زیارت جامعه کبیره امام هادی(ع) می‌فرماید، به واسطه امام باران نازل می‌شود و چون امام هست آسمان بر زمین نمی‌افتد، به خاطر امام غصه از مردم برداشته می‌شود و ضررها دفع می‌گردد، در دعای عدیله، امام می‌فرماید به برکت وجود امام زمان(عج) همه موجودات روزی می‌خورند و به خاطر وجود اوست که آسمان و زمین باقی می‌ماند.

امام جمعه عالیشهر، با اشاره به روز هفدهم شهریور ماه یادآور شد: این روز یادآور رشادت و مقاومت ملت ایران در مقابل ظلم و ستم شاهنشاهی است، ۱۷ شهریور سال ۵۷ که بعدها به جمعه سیاه مشهور شد، مردم انقلابی به طرف میدان ژاله قدیم و شهدای جدید آمدند و شعارهایی بر علیه ستم‌های شاه می‌دادند که دژخیمان رژیم با گشودن آتش بر روی مردم حدود ۴۰۰۰ نفر را شهید و صدها نفر را زخمی کردند و این خون‌های پاک باعث شد که انقلاب حدود ۵ ماه بعد به پیروزی برسد.

وی بیان کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند سابقه مبارزاتی ملت ایران این است که از شهادت نمی‌ترسند، بلکه به استقبال آن می‌روند و امروز آماده‌تر از دیروز برای پایان دادن به جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در وسط میدان ایستاده و منتظر فرمان است تا جان خود را فدای اسلام و میهن اسلامی خود بنماید.

حجت الاسلام حمیدی نژاد اظهار کرد: ملت ایران توانسته با الگوی مقاومت، قرار گرفتن منطقه غرب آسیا را که در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی بود از دست آنها خارج سازد، چند سال قبل هرچه آمریکا اراده می‌کرد می‌توانست در این منطقه انجام بدهد، اما الان دیگر حتی نمی‌تواند پایگاه‌های خودش را از حمله گروه‌های مقاومت حفظ کند.

وی بیان کرد: چند سال است که آمریکا غیر از شکست چیزی را تجربه نکرده و رژیم صهیونیستی که می‌خواست تمام منطقه غرب آسیا را تصرف کند، امروز در حفظ خودش هم ناتوان گشته و نزدیک به یک سال است که در مقابل گروه‌های مقاومت مستأصل شده و هر روز یک قدم به نابودی کامل نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه عالیشهر خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از بی‌انصافی‌ها نسبت به دولت شهید رئیسی را شاهد هستیم، که در مقابل آن نمی‌شود سکوت کرد، صحبت‌های وزیر اقتصاد در صدا و سیما خیلی با بی‌انصافی بیان شد، اولاً تورم ۳۵ درصد را ۴۰ درصد بیان کرد و بعد هم نگفت که شهید رئیسی تورم ۵۹ درصد را تبدیل به ۳۵ کرد نه تورم مثلاً ۲۰ درصد را به ۳۵ درصد و یا رشد نقدینگی ۴۴ درصد را تبدیل به ۲۴ درصد کرده است.

وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی، نرخ بیکاری را برای اولین بار در نظام اسلامی به زیر ۸ رسانده، آقای همتی! شما اگر همت داشتید در زمان ریاست بر بانک مرکزی تورم را کاهش می‌دادید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha