چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
پروژه اب بوشهر

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری خواستار حل مشکل آب استان بوشهر شد و گفت: مسئولین استانی باید با پیگیری مستمر از مدیران بالا دستی و دعوت از آن‌ها، پروژه‌های مهم استان را به سامان برسانند تا پروژه‌های در دست اجرا در زمان مشخص به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز چهارشنبه در بازدید از روند احداث آب شیرین کن ۷۵ هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: امام رضا(ع) همواره در گره گشایی از مشکلات جامعه اسلامی پیش قدم بودند و نگران بودند که برای مردم مشکلی پیش نیاید.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در احداث و راه‌اندازی آب شیرین کن ۷۵ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر، گفت: عملیات اجرایی این پروژه ارزشمند با پیگیری‌های شهید جمهور آغاز شد که امید می‌رود با توجه به مشکلات در حوزه آب با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

آیت الله حسینی بوشهری، با بیان اینکه مردم استان نباید دغدغه‌ای نسبت به کمبود آب آشامیدنی داشته باشند، عنوان کرد: با وجود بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر اما همچنان در برخی از نقاط با مشکل توزیع آب مواجه هستیم، به این علت که سال‌های قبل فرصت شیرین‌سازی آب دریا به خوبی مورد استفاده قرار نگرفت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه موانع موجود در استان را می‌توان با همدلی و همکاری یکدیگر مرتفع کرد، ادامه داد: سال گذشته در برخی نقاط شهرستان دشتستان به‌ویژه شهر برازجان با کمبود آب مواجه بود اما با تدابیر انجام گرفته مشکل کم آبی نسبت به سال قبل در این شهرستان کمتر شده است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عنوان کرد: مسئولین استانی باید با پیگیری مستمر از مدیران بالا دستی و دعوت از آن‌ها، پروژه‌های مهم استان را به سامان برسانند تا پروژه‌های در دست اجرا در زمان مشخص به پایان برسد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه نباید پروژه‌ها زمان بر شوند، ابراز کرد: نمایندگان استان و مسئولین باید برای شتاب دهی بیشتر به پروژه‌های در دست اجرا، دست در دست هم قرار داده و مشکلات احتمالی اجرای پروژه‌ها را رفع کنند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: امروز در کشور کارهای بزرگ و ارزشمندی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده و لذا می‌توان برای مرتفع شدن مشکلات استان از ظرفیت‌هایی چون قرارگاه خاتم الانبیا (ع) استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha