جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / حجت‌الاسلام بهزادی گفت: دعای ندبه در بخش احمدی به صورت مداوم و باشکوه برگزار می شود اما دریغ از یک پخش زنده از سوی مرکز صدا و سیمای خلیج فارس، آیا دوری راه این مرکز تجمع عاشقان مهدویت نباید به مردم نمایش داده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این بخش، با تسلیت شهادت امام حسن عسکری، اظهار کرد: در میان ائمه اطهار این امام کمترین دوران امامت را دارد و بیشتر عمر شریف تحت نظر بودند.

وی افزود: امام حسن عسگری(ع) از مظلوم ترین امامان شیعه است و حتی یک سفر از برای مکه نیز از پایگاه نظامی که در اسارت بود خارج نشد.

امام جمعه احمدی بیان کرد: دوران ۶ ساله امامت این امام(ع) که در غربت به سر برد از مهم‌ترین اقدامات او زمینه را برای غیبت صغری و کبری امام زمان (عج) را فراهم ساخت که کار بسیار سخت و دشواری بود.

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بی شماری را در طول حیات خود به ارمغان آورده است مانند همین ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور و دیگر کارهای علمی و اجتماعی اما دو اقدام بزرگ و تمدن ساز که نخست به مسئله امام زمان و مهدویت است.

وی اظهار کرد: دعای ندبه در بخش احمدی به صورت مداوم و باشکوه برگزار می شود اما دریغ از یک پخش زنده از سوی مرکز صدا و سیمای خلیج فارس، آیا دوری راه این مرکز تجمع عاشقان مهدویت نباید به مردم نمایش داده شود.

خطیب جمعه احمدی ادامه داد: بنده در کسوت امام جمعه این بخش از رئیس صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و هیئت رزمندگان استان درخواست کردم بصورت حضوری و تلفنی این تجمع عاشقان امام زمان (ع) در روز جمعه انعکاس داده شود اما گویا خبری از مسئولان وجود ندارد.

حجت‌الاسلام بهزادی اضافه کرد: یکی از جلوه های خوبی که باعث امید مردم در این منطقه شده حضور مستمر نماینده ولی فقیه است که در بخش های مختلف مراسمات مشارکت دارد.

وی افزود: دومین برکت و دستاورد انقلاب اسلامی یاد حضرت زهرا (س) در جامعه گسترش یافته است و فرهنگ فاطمی در جامعه روز به روز گسترش می یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha