شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
طلاب و مبلغان خواهر سمنان

حوزه/ با حضور طلاب و مبلغان خواهر استان سمنان، دوره چهار روزه توانمندسازی مبلغ راوی راهیان نور درحال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، دوره توانمندسازی مبلغ راوی راهیان نور ویژه اساتید و دانش‌آموختگان خواهر استان سمنان از شنبه ۱۷ تا سه شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون این استان درحال برگزاری است.

از اهداف این دوره می توان به گسترش و ترویج گفتمان فرهنگ جهاد و شهادت، آشنایی با روایتگری فرهنگ جهادت و شهادت ، تبیین ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در قالب روایتگری، آشنایی با سیره فردی، اجتماعی و تمدنی شهدا به عنوان الگوهای برتر جامعه، تقویت مهارتهای روشی طلاب و مبلغین با برگزاری کارگاه های روایتگری، کشف و شناخت راویان مستعد به منظور شبکه سازی و آمادگی و گزینش جهت شرکت در دوره متوسطه و پیشرفته روایتگری اشاره کرد.

در دوره توانمندسازی مبلغ راوی راهیان نور استان سمنان که در منطقه شرق استان به میزبانی مدرسه حضرت معصومه سلام الله علیها شاهرود و در منطقه غرب استان به میزبانی مدرسه عالی تخصصی فاطمه الزهرا سلام الله علیها سمنان درحال برگزاری است، اساتیدی چون حجج اسلام جوشقانیان، نادم، شهرجردی، آبیار و کریمی به تدریس مباحثی از جمله بسترهای روایتگری، مهارت بیان خاطره و داستان، تکنیک های روایتگری و... خواهند پرداخت.

دوره توانمندسازی مبلغ راوی راهیان نور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha