جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
1

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:الگوگیری جوانان از سیره شهدا، راز تداوم موفقیت ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار مرتضی عمو مهدی در دیدار خانواده شهید علی شمسی پور با اشاره به این که حقیقتاً خانواده معظم شهدا، چشم و چراغ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند، اظهار داشت: امروز به برکت حضور خانواده شهدا فرهنگ و ایثار و شهادت ماندگار و قابل تبیین است.

وی افزود: این خانواده شهدا بودند که با تأسی به مکتب عاشورا فرزندانی را تربیت کردند که در این مرز و بوم افتخار آفرینی کردند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی همچنین با تأکید بر این که الگوگیری جوانان از سیره شهدا، راز تداوم موفقیت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: معرفی الگوهای ایثار و شهادت لازمه اصلی و اساسی امروز کشور است و جوانان با الگوگیری از شهدا می‌توانند راه موفقیت را پشت سر بگذرانند.

وی گفت: شهید شمسی پور از شهدای شاخص ورزشکار شهر اراک می‌تواند چراغ راه نسل جدید به ویژه ورزشکاران در عرصه‌های مختلف باشد پس لازمه اش معرفی هنرمندانه شهدایی همچون شهید شمسی پور است.

عمومهدی همچنین ابرازامیدواری کرد: در هفته دفاع مقدس بتوانیم برای تحقق این حرکت عظیم تبیینی، برنامه ریزی بهتری در خصوص معرفی سیره زندگی شهدا داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha