جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
کد خبر: 1182662
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
دیدار با خانواده شهدا

حوزه/ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: صیانت از خانواده شهدا، صیانت از خون شهداست و هر قدمی که در جهت رضایتمندی خانواده شهدا برداشته شود مشمول دعای شهدا خواهیم شد و زندگی مملو از خیر و برکت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر پنجشنبه با خانواده شهید علی شمسی پور دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار عمومهدی اظهار داشت:خانواده شهدا نقش مهمی در هویت‌بخشی جامعه دارند، امروز به برکت حضور خانواده شهدا فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار و قابل تبیین است، خانواده شهدا با تاسی از مکتب عاشورا فرزندانی را تربیت کردند تا در این مرز و بوم افتخار آفرینی کنند.

وی اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران باید برای جامعه الگو بوده و بر آن‌ها تأثیرگذار باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: صیانت از خانواده شهدا، صیانت از خون شهداست و هر قدمی که در جهت رضایتمندی خانواده شهدا برداشته شود مشمول دعای شهدا خواهیم شد و زندگی مملو از خیر و برکت می‌شود.

وی افزود:عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و تلاش رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل است و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم.

سردار عمومهدی در پایان خاطرنشان کرد:جوانان با الگوگیری از شهدا می‌توانند راه موفقیت را پشت سر بگذرانند، امید است در هفته دفاع مقدس بتوانیم بر حرکت عظیم تبیینی، برنامه ریزی بهتری در خصوص معرفی سیره زندگی شهدا داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha