جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
پیکر مادر شهیدان «زائری امیرانی» در آغوش خاک آرام گرفت

حوزه/ مادر شهدای سرافراز «رضا و قاسم زائری امیرانی» در روستای شهیدپرور امیران از توابع شهرستان اردستان عصر پنجشنبه در گلزار شهدای این روستا در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حاجیه خانم مروارید زائری امیرانی به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و روح ملکوتی‌ این مادر داغدیده به شهدای ارجمندش پیوست.

پیکر مطهر مادر شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس از منزل تا گلزار شهدای امیران بر روی دستان قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان اردستان تشییع شد.

پیکر مادر شهیدان سرافراز اسلام «رضا و قاسم زائری امیرانی» پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد مسئول پیشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای روستای امیران آرام گرفت.

رضا زائری امیرانی نخستین شهید این خانواده دهم مرداد ۱۳۳۸ در روستای امیران به دنیا آمد و در بیستم اردیبهشت ۱۳۶۱در عملیات بیت‌المقدس در شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهید قاسم زائری امیرانی زاده اول تیر ۱۳۴۸ در بیست‌ و پنجم بهمن ۱۳۶۴ با سِمَت فرمانده دسته در عملیات والفجر ۸ در فاو بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

افزون بر تسلیت مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردستان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) این استان نیز با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مادران شهیدان زائری امیرانی را تسلیت گفتند.

امیران با تقدیم ۱۸ شهید والامقام، ۵۵ جانباز، سه نفر آزاده و ۱۲۰ ایثارگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله روستاهای پیشتاز، شهرستان اردستان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

شهرستان اردستان ۳۲۰ شهید، حدود ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده تقدیم اسلام کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha