دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: فداکاری ها و خدماتی که برای دفاع از امنیت و استقلال سرزمین پاکستان انجام شده ارزشمند است. در زمینه ی صلح و آرامش و حفظ حقوق اساسی مردم، باید همه ی تلاش ها انجام گیرد. 

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، قائد ملت جعفریه پاکستان حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی در پیامی به مناسبت "روز دفاع پاکستان" در ۶ سپتامبر گفت: فداکاری ها و خدماتی که برای دفاع از امنیت و حاکمیت پاکستان انجام شده ارزشمند است.

وی بیان کرد: همه پاکستانی ها می توانند مثل یک ملت برای حفظ امنیت، و منافع ملی کشور عزیز، سرزمین پاکستان را از بحران های داخلی و خارجی نجات دهند و نیروهای پاکستانی به بهترین شکل از پاکستان دفاع و امنیت ملی را حفظ کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ساجد علی نقوی گفت: در شرایط کنونی اولین وظیفه ی حاکمان این است که برای امنیت کشور و حفظ وحدت ملی و پایان دادن به بحران های کشور نقش اساسی خود را ادا نموده و همه با هم باید از مرزها دفاع کنند.

وی در ادامه گفت: برای تامین صلح و آرامش مردم و حفظ حقوق اساسی آنها از هیچ تلاشی دریغ نشود.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان: با ادای احترام به تمامی شهدای جنگ دفاعی پاکستان از مردم پاکستان خواست تا در درون خود وحدت و اتحاد ایجاد کنند و انواع اختلافات قبیله ای، لسانی، گروهی و شخصی را از بین ببرند، و وحدت ملی را حفظ نموده و برای خدمت به کشور عزیز همه باید عهد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha