دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
حضور انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

حوزه/ انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصطفی بهبهانی‌پور مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اعلام خبر فوق گفت: انتشارات مجمع جهانی اهل بیت (ع) با هدف تبادل نظر و گسترش ارتباطات و تعاملات با ناشران عراقی و ناشران جهان عرب، در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد که از ۲۲ شهریورماه شروع و تا اول مهرماه ادامه خواهد یافت، حضور می‌یابد.

وی افزود: عرضه ۶۴ عنوان از آثار انتشارات مجمع، معرفی اپلیکیشن چندین زبانه نبأ، شناسایی و پیگیری ظرفیت‌های نشر الکترونیک در جهان عرب و کشور عراق از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه خواهد بود.

بهبهانی پور اشاره کرد: حضور انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در کنار ناشران مختلفی از کشورهای جهان عرب بویژه کشورهای مصر، اردن، مراکش، لبنان، سوریه و فلسطین فرصت بسیار مناسبی برای برقراری ارتباطات و تعاملات خواهد بود و می‌تواند افق‌های جدید همکاری را برای ناشران حاضر در نمایشگاه ایجاد نماید.

لازم بذکر است بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه به صورت رسمی از سوی مسئولان بلندپایه عراقی و میهمانان ویژه از کشورهای مختلف افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha