دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
سطح ۴

حوزه/ کارشناس برنامه‌ریزی آموزشی مقطع عالی حوزه علمیه خراسان، از انتقال طلاب اشتغال به تحصیل در سطح ۴ به مدارس دارای مجوز خبر داد.

حجت‌الاسلام علامه سربیشه‌گی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد اظهار داشت: در راستای سند تحول این حوزه و ضمن مشورت و نظر مدیران مربوطه و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد امورات طلاب سطح ۴ حوزه علمیه خراسان همچون دیگر سطوح به مدارس واگذار گردد.

وی ادامه داد: در این طرح طلاب طبق انتخاب درسی که در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ داشته‌اند، به همان مدرسه محل تحصیل منتقل شده و مدرسه مورد انتخاب متقاضیان براساس آئین‌نامه داخلی، دستورالعمل و شرح وظایف ابلاغی خواهد بود.

کارشناس برنامه‌ریزی مقطع سطح ۴، در خصوص انتخاب رشته طلاب توضیح داد: طلابی که در سال جاری انتخاب درس نداشته‌اند، به تدریج به طلاب غیر فعال آموزشی منتقل می‌شوند و مطابق با ضوابط آموزشی با آنها برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام سربیشه‌گی بیان کرد: طلاب مشغول به تحصیل همزمان در رشته‌های تخصصی و طلاب دارای کسری مجاز از سطح ۳ با شرایط مدرسه انتخابی و هماهنگی بین مدارس به‌عنوان طلاب مهمان در مدارس سطح ۴ حضور پیدا خواهند کرد.

وی ابراز کرد: طلابی که در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ و سال‌های قبل انتخاب درس نداشته‌اند و نام مدرسه آنها «سطح ۴» می‌باشد، چنانچه برای سال تحصیلی آینده تمایل به ادامه تحصیل و انتخاب درس داشته باشند، در بازه زمانی باز بودن پنجره نقل و انتقالات، می‌توانند مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و مراحل انتقال را به‌صورت سیستمی از پورتال شخصی خود پیگیری نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha