دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
کارگاه کنترل خشم

حوزه/ اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) دومین دوره از سلسله کارگاه‌های (زنانی که پرواز می دانند) را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت دومین دوره از سلسله کارگاه های مهارتی هیجانی ( زنانی که پرواز می دانند) را با هدف آموزش مهارت های کنترل خشم، کنترل احساس و حل مسائل زناشویی مطابق با الگوی دینی و سیره اهل بیت (ع) برگزار می کند.

در این کارگاه ها پنج اصل مهم از اصول «کنترل خشم»، پنج اصل مهم از اصول «بیان احساس»، پنج اصل مهم از اصول «حل مسائل در روابط زناشویی» و پنج اصل مهم از اصول «آرامش بخشی متقابل در زندگی زناشویی» به بانوان شرکت کننده آموزش داده می شود.

تحکیم بنیان خانواده، افزایش آرامش در خانواده و کاهش آسیب های زندگی زناشویی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه ها برای بانوان است.

این کارگاه ها از روز شنبه ۲۴ شهریور آغاز شده و در مدت چهار جلسه که در روزهای شنبه هر هفته برگزار می شود از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار می شود.

تدریس این کارگاه آموزشی را خانم زینبی، دکترای روانشناسی و درمانگر آسیب‌های فرد، خانواده و مسائل پیش از ازدواج بر عهده دارد.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه ها می توانند از طریق لینک astanehmehr.amfm.ir/parvaz ثبت نام و شرکت کنند.

این کارگاه ها در سالن ولایت اداره امور فرهنگی خواهران واقع در صحن صاحب الزمان(عج) آستان مقدس حضرت معصومه(س)، جنب کفشداری۱۳، طبقه بالا برگزار خواهد شد.

یادآوری می شود، بانوان در سراسر کشور برای آگاهی از برنامه های فرهنگی، مهارتی و معارفی اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای بانوان و دختران جوان می توانند در کانال این اداره به آدرس https://eitaa.com/astanehmehŕ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کرده و در این کانال عضو شوند. همچنین در سایت آستان مهر می توانند برنامه های اداره فرهنگی خواهران را مشاهده کرده و برای شرکت در برنامه ها ثبت نام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha