سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
بازدید رئیس مجلس

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه ساختمانی مهدیه در جامعه المصطفی نمایندگی خراسان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه ساختمانی مهدیه در جامعه المصطفی نمایندگی خراسان بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار که با حضور جمعی از خیرین و مسئولان نمایندگی المصطفی انجام شد، حجت الاسلام و المسلمین صالح رئیس جامعةالمصطفی در خراسان توضیحاتی را در خصوص این مجموعه و دستاوردهای بین المللی آن و همچنین قدردانی از ریاست مجلس شورای اسلامی و دولت شهید رئیسی جهت حمایت‌های انجام شده از این نهاد مقدس ارائه نمود.

وی اظهار داشت: باتوجه به مشکل جدی فضای فیزیکی مناسب برای تعلیم و تربیت خواهران، این بنای مقدس که در گذشته به عنوان مهدیه توسط مرحوم عابدزاده ساخته شده بود، پس از درگذشت ایشان توسط وراث دراختیار جامعه المصطفی قرار گرفته و هم اکنون برای حوزه علمیه خواهران غیر ایرانی در حال ساخت می‌باشد.

در ادامه این دیدار، صابری فر دبیر مجمع خیرین جامعه المصطفی خراسان به پروژه مهدیه، پیشینه، وضعیت کنونی آن و حمایت‌های خیرین از این پروژه اشاره کرد و از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد در تکمیل این بنای مهم که برای خواهران غیرایرانی جامعة المصطفی ساخته می‌شود، مجموعه را یاری نمایند.

در پایان این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند و تاکید بر نقش برجسته جامعه المصطفی در جهان اسلام، این نهاد مقدس را از برکات انقلاب اسلامی دانست و نسبت به حمایت‌های لازم برای تکمیل این پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha