سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
حضور استاندار بوشهر در منزل ۳ خانواده شهید در روستای بنه گز

حوزه/ استاندار بوشهر به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و جمعی از مسئولان ضمن حضور در منزل شهیدان حسین مظفری، علی احمدی و حسین علوی، به بررسی مشکلات و دغدغه‌های آنها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر به همراه نعمت اله غلامپور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، احمد لطفی فرماندار تنگستان قدرت اله عرب معاون فرهنگی شهرستان بوشهر، جهت رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات خانواده‌های شهیدان حسین مظفری، علی احمدی و حسین علوی با ایشان دیدار و دستورات لازم جهت رسیدگی و حل مشکلات آنها را صادر کرد.

نعمت اله غلامپور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: مفتخریم که در روزهای شنبه هر هفته، به همراه استاندار بوشهر و مسئولان استانی و شهرستانی جهت رسیدگی و حل مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر که بعضا مشکلاتشان با دستور مستقیم استاندار حل می‌شود، به دیدار آنها می‌رویم.

غلامپور گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۵۰ دیدار در منزل خانواده های شاهد و ایثارگر و به ویژه والدین شهدا با حضور استاندار صورت گرفته است که از حضور سردار محمدی زاده و اهتمام استاندار بوشهر نسبت به حل مشکلات جامعه ایثارگران و شهدا کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha