دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر در مورد نظام مدیریتی جوامع غربی گفت: نظام مدیریت جوامع در غرب به دنبال بی اخلاقی است، اخلاق یعنی آزادی و آزادی در غرب انسان‌ها را در حد بهیئت و حیوانیت سقوط می دهد، اکنون بزرگ ترین بحران جوامع غرب بی‌اخلاقی است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز با حضور در جمع دانشجویان بوشهری شرکت کننده در دوره خط امام، عنوان کرد: در نظام اخلاقی و منظومه رشد شخصیتی، همیشه انسان باید دو نگاه به هندسه و ساختار شخصیتی خود داشته باشد. ابتدا حالت ایجابی که شامل آراستگی به فضائل اخلاقی است و سپس حالت سلبی که باید رذائل اخلاقی را بشناسد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: انسان اخلاقی در این صراط حرکت می‌کند و هر مقدار آراستگی و پیراستگی بیشتر باشد شخصیت اخلاقی بالاتر و قوی‌تر است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه افزود: وقتی انسان با آراستگی گام برداشت حتی یک قدم باشد این انسان، انسان اخلاقی است، اما بعضی انسان ها خود را نسبت به ساختار شخصیتی رها می‌کنند و به هیچ صورت شخصیت خود را مهندسی نمی‌کنند، به این‌ها شخصیت بی‌اخلاق می‌گویند.

امام جمعه بوشهر در مورد نظام مدیریتی جوامع غربی، عنوان کرد: نظام مدیریت جوامع در غرب به دنبال بی اخلاقی است، اخلاق یعنی آزادی و آزادی در غرب انسان‌ها را در حد بهیئت و حیوانیت سقوط می دهد، اکنون بزرگترین بحران جوامع غرب بی‌اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: در طول تاریخ سیاسی جهان هیچ انقلابی همانند انقلاب جمهوری اسلامی ایران قدرت تاثیرگذاری در جغرافیا خصوصا جغرافیای بین الملل را نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha